۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

ارتباط با امام زمان، مردم فریبی یا واقعیت ؟؟





چنانچه بر اساس تعالیم اسلامی و باور مسلمین آن روز موعود فرا برسد و و امام زمان یا همان مهدی موعود دست بر دیوار کعبه بکوبد و حضور خود را اعلام نماید، آیا همچنان این آقایان تن علیل خود را به ایشان پیش کش می کنند و یا ایشان را شریک در جزء به جزء اعمال و تصمیمات خود می دانند؟

آیا به واقع این آقایان به روزی موعود ایمان دارند ؟

آیا به راستی هدف از سر دادن شعار " خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما " رساندن بیرق ولایت به دست منجی عالم بشریت بوده؟
و آیا هیچ گونه نگرانی از استمرار و بقای قدرت مطلقه خود که به واسطه این نهضت نسیبشان شده در پس این شعار پنهان نیست ؟


آیا کسانی که این چنین بر نشیمنگاه نائب بر حق امام زمان عاشقانه توسل می جویند، ولایت خود ایشان را نیز بر می تابند و به خاطر سربازی در رکاب ولی عصر از ساییدن سر بر آستان نائب بر حق او چشم پوشی خواهند کرد؟

آیا به واقع لحظه ای به این مسئله اندیشیده اند که ظالم و مظلوم واقعی چه کسانی هستند و قیام حضرتش بر علیه چه کسانی خواهد بود؟
آیا کسانی که با ساختن وضو و با نیت خدمت به نایب برحق حضرت عصر و اهل بیت نبی اسلام و با انگیزه جهادی مقدس به دختران و پسران هم زبان خود تجاوز می کردند به نحوی که از فرط جراحات جان ایشان که خداوند به ایشان بخشیده بود را  با دستان خود می ستاندند، لحظه ای به این می اندیشند که اگر ولی عصر حاضر شوند ایشان را به همراهی  خواهند پذیرفت؟
آیا  تنها خواندن دعای عهد و گریستن در مسجدی و یا بر سر چاهی کافی است تا ایشان  در زمره یاران آن حضرت قرار گیرند؟
آیا نایب بر حق منجی عالم بشریت، براستی حقانیت ایشان را بر دوش می کشد؟
 و آیا در صورت ظهور، ولایت را همچون تن علیل خود به ایشان پیشکش خواهد کرد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر